“Ik begon mijn carrière op de financiële afdeling van een groot internationaal bedrijf. Door de kennis die ik opdeed van de financiële regelgeving in binnen- en buitenland besefte ik me dat ik me hierin kon specialiseren en voor mezelf zou kunnen beginnen. Daarom richtte ik in 1989 Hulsbos Admin B.V. op. Met mijn Compaq Portable II onder de arm bezocht ik cliënten om op locatie hun administratie uit te voeren. Met de andere specialisten van HulsbosKlatt doe ik dat nog steeds, maar gelukkig met geavanceerdere hard- en software.”

Nico Hulsbos

“Met mijn achtergrond in Nederlands en fiscaal recht heb ik gewerkt voor zowel grote als middelgrote belastingadvieskantoren. Bij de grote kantoren miste ik het persoonlijke contact met de ondernemers achter de bedrijven, bij de kleinere kantoren miste ik een mate van professionaliteit. Daarom besloot ik in 1990 voor mezelf te beginnen, en sindsdien combineer ik persoonlijk contact met een hoge mate van professionaliteit.”

Rehu Klatt

“Via een gemeenschappelijke cliënt kwamen we in contact met elkaar. We werkten samen voor veel gemeenschappelijke cliënten. Nico’s specialisatie in administratieve verwerking en Rehu’s expertise in fiscaliteit bleek een perfecte aanvulling op elkaar. In 2005 hakten we de knoop door om duurzaam samen te werken. We verhuisden naar het Forepark maar werkten nog wel onder onze eigen naam. Vanaf 2009 werken we gezamenlijk onder de naam HulsbosKlatt.”

Nico Hulsbos en Rehu Klatt

Team

team

HulsbosKlatt bestaat uit totaal twaalf enthousiaste medewerkers die hun specialisme graag voor jou uitvoeren. Dit zijn de specialisten die je beter niet in dienst wilt hebben! Klik hier voor meer informatie over ons team.

Testimonials

testimonials

Onze cliënten vertellen graag over onze dienstverlening. Lees hier meer over onze resultaten bij onze cliënten.

Vacatures

vacature

Ben je zelf een financieel specialist die onze cliënten beter niet in dienst willen hebben? Lees dan hier meer over werken bij HulsbosKlatt.

Netwerk

HulsbosKlatt is méér dan jouw partner voor financiële en administratieve diensten. In aanvulling op onze eigen dienstverlening begeleiden we je graag bij de afhandeling van gerelateerde ondernemersvraagstukken. Dat doen we met behulp van ons uitgebreide netwerk van specialisten. Jij, jouw business, staat daarbij centraal. Met kennis van jouw financieel administratieve zaken en onze onafhankelijke positie adviseren we altijd in jouw belang. Ons netwerk bestaat uit specialisten actief in onder meer accountancy, notariaat, trust, human-resource management, pensioenen, vermogensbeheer en juridisch advies.

We informeren je graag over de aanvullende diensten binnen ons netwerk!